2014. május 15., csütörtök

Bronz, Avon csomag

Jeej! 

Igaz, beteg vagyok, de még ilyenkor is lehetnek jó dolgok az életben! Megérkezett a májusi Avon csomag, amit már nagyon vártam!

A két sminkterméket már ki is próbáltam. Eszméletlen jók! A tussal könnyű vonalat húzni, tartós, gyorsan szárad és gyönyörű, fényes színe van. A bronzosítót highlighter-nek használom, mivel annyira világos, viszont annak tökéletes, nagyon jó a pigmentáltsága. A bőrradírt még nem bontottam ki, mert azon van egy védőfólia, és még nem szeretném használni.

Nézzük is a tartalmát:





            Glow - bronz, folyékony szemhéjtus
                     (SUNSET BRONZE)





Glow - világos bronzosító, két része van, egy világos                            és egy sötétebb
                        (LIGHT BRONZE)





            Planet Spa - lila, gyümölcsös bőrradír

És természetesen a következő katalógus, ami már a júniusi. 
Én már átnéztem, nagyon jó cuccok vannak benne!:) 


Bármi kérdésetek van, írjatok! :)

Puszii,
plaura99

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése